RECOPILACIÓ BREVA DE LAS MATERIAS QVE LO AVTOR TROBA DE INTERÉS EN LO REFERENT A JARDINS I PAISATGES, ENTRE ALTRES CVRIOSITATS

dimecres, 4 de novembre del 2009

BULLYING ARBORI?



ixí han deixat aquesta Robinia pseudoacacia...

...després de la remodelació del carrer Santa Rosalia.
Ja ho veieu, escocell estandar!
( a saber que li han fet a les arrels!)
Francament...no crec que duri massa

A la rambla del Carmel abans:
Ara...
Una de les tipuanes ja se la van carregar per poder posar el "punt verd"!!!
Això... És un nyap urbanita? o directament bullying arbori?
No serà que els arbres que hi havia no encaixaven en el disseny i fan tot el possible per que acabin morint per poder-los treure??

Jo crec que és bulliyng, i si no...
Perquè als nous arbres els hi han fet un escocell més gran?
Visc(a) Barcelona

12 comentaris:

Frannia ha dit...

A Palma també van carregar-se un grapat de velles acàcies per posar el carril-bici. Quina incongruència, no? Polítics, buaff, com rates!

maria ha dit...

És molt trist...
A Girona també ens ho han fet.

Rita ha dit...

No ho puc entendre. Falta de professionals? O ganes de carregar-s'ho tot?

A quin cap cap que amb tan poquet espai aquest arbres poden viure!!!

Un altre bon nyap, fra miquel, però aquest més greu, perquè els arbres tenen vida, caram!
Petons i gràcies pel link!!!

el paseante ha dit...

Jo posaria tots els arbres de metall, com els de Nadal de l'any passat. I en lloc de gespa, moqueta. Molt més pràctic, on vas a parar.

RaT ha dit...

Colla de sapàstres amb cervell de mosquit... petons fraternals

Carme Rosanas ha dit...

Quina ràbia! Tant que costa en temps de fer una arbre i se'ls carreguen en un moment!

BACCD ha dit...

Demostren una sensibilitat indescriptible...

fada ha dit...

Hola, m'caba d'escriure la Rita dient que m'havies deixat un comentari i que no te l'havia contestat. Em sap greu, però no el vaig veure, suposo que ens vam creuar en el moment de fer el nou post. Que si pots venir? I tant!! Només cal que m'ho confirmis al post actual. Gràcies i un petó.

khalina ha dit...

és una llàstima que passin sovint aquestes coses

Jordicine ha dit...

Quins canvis! Ja et tinc fitxat Fra Miquel. L'altre dia m'ho vaig passar de conya. Una abraçada.

fra miquel ha dit...

En aquesta i altres ciutats del nostre país, als arbres, els tracten molt malament. No hi ha sensibilitat.
Gràcies a tots per passar.
Últimament no tinc el blog massa actiu, tot i que tinc material i idees per penjar. El que no tinc és temps!
Ens ho prendrem amb calma
Una abraçada a tothom

MK ha dit...

Coincidim en la cosa arborescent dels post , germá Miquel , passat quan puguis per casa i a veure si m'identifiques el vell especímen caparrut i tendre que tinc a la meva pàgina.