RECOPILACIÓ BREVA DE LAS MATERIAS QVE LO AVTOR TROBA DE INTERÉS EN LO REFERENT A JARDINS I PAISATGES, ENTRE ALTRES CVRIOSITATS

dimarts, 3 d’octubre del 2017

JORNADA DE REFERÈNDUM





matges de la celebració del referèndum 
d'autodeterminació de catalunya al col·legi electoral IES Vall d'Hebrón de Barcelona.










Els mossos intenten entrar, però en veure la resistència desisteixen.
La votació ha començat però hi ha problemes amb internet
 Solucions improvisades per aixoplugar els que no han estat previsors
Alguns es distreien fent coses.
(En Rajoy ja ho va dir que "...los catalanes hacen cosas"...)
Molts ja hem votat però continuem aquí.
Ara cal protegir les urnes.
A punt de tancar el col·legi, neguit per si venen la brigada dels "piolin"
JA HEM VOTAT!!!
Seguiment dels esdeveniments un cop tancats els col·legis electorals.






El recompte ha acabat!!!


La llum de la urna
Ja podem anar a dormir :o)



Tingueu una bona setmana

3 d'octubre de 2017
Aturada General


5 comentaris:

Lluna ha dit...

Gran recull d'un dia per enmarcar!!

Bona nit Fra!!

Petonets

Carme Rosanas ha dit...

Un reportatge que ens representa a tots. Bé a tots els que vam tenir la sort de no ser atacats. Jo la vaig tenir. Totes les hores que vam passar allà les guardaré com un tresor de vida viscuda en la solidaritat i en la força i en l'ajuda mútua. M'agrada molt haver viscut aquesta nit i aquest dia 1 d'octubre.

fra miquel ha dit...

Gràcies LLUNA, ja està enmarcat al blog :o)
B7s

Certament CARME, també em va agradar molt viure'l. I encara hi ha més, que no vaig poder fotografiar, ja que per la tarda em vaig escapar per acompanyar els meus pares a votar. Dos octogenaris que es van emocionar per què, estic segur, mai els devien aplaudir tant com quan sortien del col·legi electoral. :D
Una abraçada, guapa!

Sergi ha dit...

Què vol dir que després del recompte es podia anar a dormir? S'havia de celebrar! Vam votar i vam guanyar!

fra miquel ha dit...

Bé, bé, XEXU. després de tooot el dia de tensió, anant d'aquí cap allà, fent guàrdia, i cua i... jo necessitava descansar :o)
Una abraçada