RECOPILACIÓ BREVA DE LAS MATERIAS QVE LO AVTOR TROBA DE INTERÉS EN LO REFERENT A JARDINS I PAISATGES, ENTRE ALTRES CVRIOSITATS

divendres, 27 de setembre del 2019

JARDINS DO PÁLACIO DE CRISTAL, PORTO





a ser un encert anar a veure aquests jardins, tot i que
primer vaig pensar que no podria entrar doncs a la porta estaven d'obres.
 Vaig poder fotografiar aquesta plaça posant la càmera entre els forats de la tanca que impedia l'entrada.
Al voltant del "Pálacio de Cristal" hi ha un estany envoltat de vegetació. Això ja començava a veure's interessant.
Tot Porto fa pujades i baixades... aquests jardins no en son excepció, cosa que explica les nombroses rampes i escales per anar passant d'un espai a un altre.



Espais de repòs...
Racons apartats amb mosaics d'herba i rajola amb un traçat d'aspecte laberíntic...
Jocs d'aigua com miralls...


I un preciós roserar amb vistes a la ciutat. 



Vaig trobar, gratament, que el jardí estava ben cuidat.
Si viatgeu a aquesta població de Portugal, no deixeu de visitar els seus jardins i parcs.
Que tingueu bons viatges!

6 comentaris:

Lluna ha dit...

Doncs si, un espai ben bonic!!

Bona nit Fra!!

Petonets

fra miquel ha dit...

La LLUNA sempre atenta a tota mena de publicacions!!! :D
Bona nit reina de la nit
B7s

Lluna ha dit...

He tingut informació privilegiada... 😝

Carme Rosanas ha dit...

Un bon reportatge d'una jardins molt bonics. No conec Porto, però hi pensaré el dia que hi vagi, si és que hi vaig...clar!

novesflors ha dit...

Hi vaig ser al juny. Porto em va encantar.

fra miquel ha dit...

Aquest només és un dels jardins que vaig veure, CARME. També tenen un parc, cap a la perifèria, pel que és agradable passejar. Estic segur que si hi vas t'enrecordaràs :o)
Petons

A que si? NOVESFLORS. Una mica de pega el fet que tingui tants desnivells, però és una ciutat bonica, sobre tot el casc antic.
B7s