RECOPILACIÓ BREVA DE LAS MATERIAS QVE LO AVTOR TROBA DE INTERÉS EN LO REFERENT A JARDINS I PAISATGES, ENTRE ALTRES CVRIOSITATS

dimecres, 3 de setembre del 2008

JARDINS I LITERATURA, MERCÈ RODOREDA


"Vinculada a les flors,

sense flors durant anys,


vaig sentir la necessitat de parlar de flors



i que el meu protagonista fos un jardiner.



Un jardiner és una persona diferent de les altres i això ens ve de tractar amb flors".


"Mercè Rodoreda, pròleg de "Mirall trencat











quest mes de setembre, el dia 18, al parc de Vallparadis de Terrassa, es farà una lectura de textos de Mercè Rodoreda relacionats amb els jardins i les flors.
Les lectures s'acompanyaran amb imatges relacionades.


Us deixo aquest
enllaç on trobareu més informació d'aquesta i altres trobades semblants.

Fotografies fetes a Girona Temps de Flors l'any 2005

5 comentaris:

khalina ha dit...

Aquestes flors sempre m'alegren l'esperit.

Molt maca la iniciativa de Jardins i literatura. Llàstima que fins març sempre tinc els dijous ocupats fins les 21 h

fra miquel ha dit...

Khalina, Jo tampoc estic segur de poder-hi anar. Intentaré anar pentjant coses d'aquesta mena.

Rita ha dit...

Les flors sempre són boniques. Girona, pel Temps de Flors, sempre està preciosa...

Emily ha dit...

Les flors sempre hi són per quan volguem contemplar-les. Sense demanar res a canvi...

el paseante ha dit...

Visc a tocar de la plaça del Diamant. I sempre m'ha agradat aquesta novel.la. Com també m'agraden les flors. Em recorden la Rodoreda.