RECOPILACIÓ BREVA DE LAS MATERIAS QVE LO AVTOR TROBA DE INTERÉS EN LO REFERENT A JARDINS I PAISATGES, ENTRE ALTRES CVRIOSITATS

diumenge, 5 de juliol del 2009

MIRADOR DEL VIROLAI






l descobriment d'aquest indret, i concretament d'aquest banc amb vistes a un garrofer (Ceratonia siliqua) m'han inspirat per a la creació d'un nou blog (no més em faltava això!)
Banc amb vistes


Aneu-hi a passejar al cap vespre...
...quan el sol ja no escalfa i acarona la ciutat abans d'anar a dormir
Ja n'hi ha molts que gaudeixen d'aquest espai

Bona passejada

8 comentaris:

RaT ha dit...

eps!!!! quina gràcia: a la primera foto hi ha algú fotografiant el mateix que vosté!! hauria d'intentar aconseguir aqueta foto i veure si en aquella apareix algú fotografiant i així anar fent una cadena d'ànimes fotografiadores!!!

Un magnifíc lloc on fer una parada pe xerrar, aquest mirador.

Bon inici de setmana!!

khalina ha dit...

haurem d'anar-hi, tot i que no em cau massa a prop.

Felicitats pel nou blog. Vaig a mirar-me'l

el paseante ha dit...

Jo vaig a un mirador amb unes vistes similars (avinguda Mare de Déu de Montserrat), tot i que el teu crec que queda més amunt. Ja he visitat el nou blog. Però veig que no tens cap link a Llibre Primer que ens hi dugui directament.

fra miquel ha dit...

RaTeta...us referiu a la xati de faldilla taronja...? La buscaré, la buscaré. Em va agradar que sortís a la foto. Li dona un punt de color i vida a l'escena, i contrasta amb la part més fosca on hi ha el banc i el senyor gris. A veure si la trobo i li demano la foto que feia en el moment que jo també la retratava.
B7s

Ara s'hi està bé a partir de les 8 del vespre Khalina, que si vas abans et rosteixes.
B7s per a tu també

Doncs sí, paseante. El mirador del Virolai queda per sobre del Parc Güell.
Gràcies pel suggeriment d'enllaçar un blog amb l'altra. Ara ja ho he fet.
Com quan et trasllades a un pis nou, sempre hi ha detalls que van variant a mida que fas teu, el nou espai.

Tu també vols B7s? Vaaal
Doncs B7s

zel ha dit...

Val la pena, el nou espai m'agrada molt, tu, quin prefereixes que fem servir?

fra miquel ha dit...

El que més t'agradi, zel. Gracies per passar
B7s

Cris (V/N) ha dit...

fra miquel, arribo des del "tema finestres".... Quin goig de bloc, ostres, i quina història il·lustrada tan fantàstica (diria collonuda, però és la primera vegada que hi vinc, i....) Gràcies per enviar-me les fotos, i t'avisaré quan sigui-siguin penjades! Torno, això segur :)

Cris (V/N) ha dit...

volia deixar això en el darrer post penjat (o sigui el primer començant per dalt), però com he llegit el bloc de dalt abaix, aquí l'he plantat.... i les fotos de les flors són magnífiques :)